Little lil pwincess
 Hi☺
Monday 14 January 2013 | 00:48 | 0 comments
Assalamualaikum annd say hello to Malaysian xD Hikhik okayy today adalah maluu day actually . Ehh ? Taktau nak habaq kat cheq macam mana >,< Hihi . Dahaga pulak , haha -..- Hmm , meh sini kita cerita japp . About ? Secret :D Who's Mr.U ? Who's that ? Manusia ? Of course lah . Budd , who's to me ? Alaa , dia tuh . Eh takktau ke siapa dia ? Alaa budak hot tuh *sangat -..- Okayy jujur , Mr.U adalah insan yang sangat aku cintai , haha dalam diam >,< Dia amat bererti dalam hidup aku . Dia adalah penyeri dalam hidup aku . Shira sayang dia . Tolong jangan amek dia dari kita :'/ Tapi aku tak ada hak nak larang orang untuk kawan dengan dia , sebab aku bukan sape sape :' Lagipun dia dah ada mata air :/ Dalam diam aku suka dekat dia . Almost 6 moonthss , Shira pendam perasaan nih . Tetapi segalanya telah terbongkar sebab ada dua makhluk nih yang bernama DEEBA dengan ANGAH dah bgtau dekat Mr.U nih . Hmm , maluu gilaa >< Kuangaja betol dorang nih ! Haha . Tapi aku dah maafkan dorang punn :D Haha . Dear awak , saya tak akan rampas awak daripada awek awak . Saya akan selalu memerhati awak dari jauh . Itu pun sudah cukup . Jaga hubungan awak baik baik . Jika awak memerlukan seorang sahabat , saya sedia ada untuk awak . Saya kunci hati saya untuk awak seorang . Saya akan selalu tunggu awak :') ♥