Little lil pwincess
 Love Story :')
Saturday 24 November 2012 | 00:43 | 0 comments
Susah nak buat orang yang kita sayangi sentiasa tersenyum dengan kita . Susah juga nak buat orang yang kita cintai sentiasa gembira dengan kita . Dan susah juga nak buat kita hilangkan rasa rindu yang teramat sangat dengan orang yang kita sayangi . Kadang kadang manusia tidak sedar kesilapan di depan mata . Kesilapan yang membuatkan orang yang sayangi terluka . Dan kita hanya mampu minta maaf tanpa sedar betapa besarnya luka yamg ditanggung olehnya . Jadi , Cinta ia dengan sepenuh hati . Jangan sia siakan dia :) Hey Bie! Imissyou so muchh walaupun semalam kita dahh jumpa. Sumpah! Semalam merupakan hari yang paling gembira buat aku :') Happy gilaa! Hihi >,< Aku terlalu sayangkan kau. Dapat jumpa dengan kau semalam merupakan saat yang terindah buat aku. Masa tuhh hujan lebat gilaa bapak ah! Tapi kau tetap nak jumpa aku jugak kann. Hihi :) Kita mandi hujan sama sama, kesejukan sama sama. Kihkih xD Ya Allah, dalam hatiku saat itu hanya kau seorang yang aku sayang. Masa dekat Shell sementara menunggu hujan reda, aku kene ngorat dengan lelaki mane entah #ayat yeye nak gebang >< Kau marah lelaki tuhh kann dekat Shell ramai orang pulak tuhh. Arip tktau malu. Haha. Dalam hati ye, kau memang sayang aku, kau memang sayang aku. Kau sanggup pakai helmet yang tade cermin dekat depan semata mata nak kasik aku pakai helmet yang lengkap. Katanya dia tanak ada apa apa terjadi dekat aku. Hihi. Saya pinta relay akan berpanjangan. Tak sanggup saya lalui hidup saya tanpa awak. Saya terlalu mencintai awak. Hope so God please! Satu jehh J A N G A N T I N G G A L K A N S A Y A dan sayangi saya sepenuh hati awak please IMRAN ARIF!