Little lil pwincess
 Dugaan
Monday 23 July 2012 | 06:00 | 0 comments

Di sebalik senyumanKU, ada kesedihan. Tak ramai orang faham diriKU ini. Hanya seorang sahaja yang faham iaitu Allah s.w.t. Apa sahaja masalah yang melanda diriKU ini, hanya Allah yang tahu. Aku selalu berdoa,dan menceritakan semua masalahKU padaNYA. Hanya DIA yang mendengarnya.

Kawan ada tp tak semua yang nak dengar masalah kita, walaupun tak dapat tolong, dapat dengar pun jadilah. Itu punn dahh syukur sangat sangat. Itulah baru namanya KAWAN.

Memang payah menanggungnya sorang sorang, memang perit rasanya. Lately, aku nampak jehh gembira, tapi itu bagi korang jehh. Korang tak tahu ape yang aku rase sebenanye. Budd its ok, selagi aku mampu hadapinya, InsyaALLAH, masalah akan berkurangan. Kita hanya redha dann berdoa.

Aku bukan minta simpati, cuma aku perlukan seseorang yang ikhlas sudi mendengar masalah aku. Itu jehh. Aku tahu ramai yang ada masalah, tapi ape salahnye berkongsi masalah bersama. Mane tahu kita dapat bantu sesama sendiri.

Ustazah selalu cakap'Yakin pada diri yang kita boleh menghadapi dugaan yang kita terima ini. Tak perlu mengeluh, berusahalah menyelesaikan masalah kita. InsyaALLAH, ALLAH juga akan membantu kita. Banyakkan berdoa dann jangan sesekali meninggalkan solat'.

TERIMA KASIH USTAZAH. KATA KATA USTAZAH SELALUNYA BENAR.