Little lil pwincess
 Memories :' D
Saturday 14 July 2012 | 03:02 | 0 comments

Hai Assalamualakum :D Heyy Alan , Sheeya rindu dekat awak laa . Auchh #taksengajatetibe . Kau ta marah kann aku rindu kau ? Weyhh , suddenly au teringat kat kauu #lahaii . Hm , kau tau tak , haritu aku pergi jalan dengan family aku , aku nampak seorang budak lelaki nih muka die sebijik macam muke kau >.< kau . Terkejut gilaa ! Aku ingat kann kau . Hm bukann :( Terasa lame gilaa tak meet kau -.- Lame kann kite tak jumpe . Lahaii >< Alan , alan ingat lagi tak waktu kite coup dulu , kita selalu jumpe even kau tengah busy mase tuhh . Sweet kann kite dulu ? Alan , alan ingat lagi tak waktu kite date dulu ? Ohhhmeannn , kau sweet sangat >< Suke first date kite :3 Kau ingat tak kite selalu gadoh gadoh gedik kann ? Aku suka bila kau pujuk :D Sweet sangat . Kau selalu belikan coklat untuk aku . Ingat ? Kau selalu jadi hero bila ak susah ;) Kau selalu jadi FlipFlop aku yang makin buad aku ketawa tak henti . Ehh , ingat tak yang kau selalu nganjing aku ? Blurrr -.- Sakit hati kowtt bila kau buad cenggitu -- Haa kau ingat tak waktu aku marah kau gilababi pasal ___________ Pehh gempak arhnn time tuhh ? Memang layak kowtt waktu tuhh aku marah kau sebab kau tipu aku . LOL Bhaha whas next ? Whoaa Hmm semua tuhh aku ingat lagi . Even kita dah berbulan tak bersama sama lagi . Tapi mesti kau dahh lupe kann semua nih ? Jyeahh tak payah cakap punn aku dahh tau :'D Kau nak tau tak , ada kawan kau cakap kat aku yang kau tunggu annd sayang kat aku lagi ! Betol ke ? Ofc tak kann ? Takbaek menipu brother . If satu hari aku diberi peluang untuk berkawan dengan kau lagi ? Omjayy , mintak jauhkan laa . Memang aku tolak laa . Cukup sekali aku tinggalkan kau , sakitkan hati kau :'/ Its enoughh for me . Haa waktu kite clashh dulu memang taleyh blahh kann xD Aku selalu ingat -.- Macam ____ Kihkihkih . Kau na tau tak , aku teringin nak kawan dengan kau balik . Macam kite before coup dulu . Kite selalu txt , share problem , jumpe hihi . Ingat tak ? Hallmakk , kau tak ingat jugak kann sebab kau dah campak aku jauhjauh kann -- Haa , baru aku ingat , kau dahh jumpa gf kann ? Its great ? Sayang gf kau betolbetol ketatketat aww ? Aku tau she is most perfect for you :) Aicehh hihi Aku tau dia takkan tinggalkan kau dulu :> Hope your relationship will be longar one :) Memang betol lahh kawan kau tipu aku . Shiall lahh LOL :3 Alan kite coup kejap jehh kann tapi memori kita tak beribu pulak kann ._. Haiyaa dahh penat ingat pasal kau lagi . Enjoy it kbaii :>